Browsing by Author Чучка, Іван Михайлович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 5 to 24 of 71 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019The Role of Intermodal logistic Enters in Enhancing Transport CorridorChuchka, Ivan; Чучка, Іван Михайлович; Gajdoš, Marian; Гайдош, М; Gavrilets, Olesya; Гаврилець, Олеся Василівна
2019Актуальність формування мукачівського індустріального парку з елементами логістикиЧучка, Іван Михайлович
2013Вдосконалення інструментів дослідження практики функціонування єврорегіонів в УкраїніЧучка, Іван Михайлович; Білак, Георгій Георгійович; Рубіш, Марина Андріївна
2018Взаємозв'язок цифрової економіки України та інструментів інтерактивного маркетингу з системою глобальних викликів інформаційного суспільстваЧучка, Іван Михайлович
2007Використання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництваБойко, М. М.; Лендєл, Олег Дмитрович; Чучка, Іван Михайлович
2014Вплив залізничного транспорту на розвиток економіки регіону в минуломуЧучка, Іван Михайлович; Гегедош, Крістіан Володимирович
2017Вплив торгово-промислових палат на розвиток транскордонних економічних відносин (на прикладі Закарпатської області)Гегедош, Крістіан Володимирович; Чучка, Іван Михайлович
2014Вплив транскордонного співробітництва на розвиток національної економікиЧучка, Іван Михайлович
2014-06-30Вплив транспорту на розвиток економіки регіонуЧучка, Іван Михайлович; Гегедош, Крістіан Володимирович
2018Вплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компанійЧучка, Іван Михайлович; Лендєл, Олег Дмитрович; Тіба, В.В.
2016Вплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіонуГегедош, Крістіан Володимирович; Чучка, Іван Михайлович
2014Досвід зарубіжних країн у контексті формування державної політики розвитку туризмуЧучка, Іван Михайлович; Братюк, Віра Петрівна
2018Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингуГаврилець, Олеся Василівна; Чучка, Іван Михайлович
2023Економічні чи не економічні спеціальності: питання для дискусіїГегедош, Крістіан Володимирович; Чучка, Іван Михайлович
2017Етапи побудови інтерактивного транскордонного порталу на маркетингових засадахЧучка, Іван Михайлович; Гегедош, Крістіан Володимирович
2018Закарпаття - центр транскордонних зв'язків України-ЄСЧучка, Іван Михайлович
2019Закарпаття-центр початку освітніх процесів на українських земляхЧучка, Іван Михайлович
2016Застосування маркетингової лабораторії в навчальному процесі вищих навчальних закладівЧучка, Іван Михайлович; Димитрієв, О.
2018Збірник тестових завдань для проведення атестації здобувачів вищої освіти напрям підготовки 6.030507 «Маркетинг»Гаврилець, Олеся Василівна; Лендєл, Олег Дмитрович; Чучка, Іван Михайлович
2021Ключові результати науково-дослідної роботи кафедри обліку і оподаткування та маркетингу за 2015-2020 р.р.(напрямок 075"маркетинг")Чучка, Іван Михайлович