Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
українська
русский
magyar
Deutsch
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Mukachevo State University repository
Browsing by Author Гаврилець, Олеся Василівна
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 6 to 25 of 52
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2015
Взаємозв'язок франчайзингу з маркетингом у системі товоропросування
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Гегедош, Крістіан Володимирович
2016
Використання паблік рілешнз в маркетингових програмах просування товарів і послуг на ринку
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Діденко, В. М.
2017
Вплив демографічних змін на розвиток ринку освітніх послуг
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Югас, Д. Ю.
2021
Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі
Максименко, Діана Вікторівна
;
Гаврилець, Олеся Василівна
2014
Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами
Дочинець, Н. М
;
Кампо, Г. М.
;
Гаврилець, Олеся Василівна
2022
До питання оцінки впливу діяльності служби зайнятості на ринок праці
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Гаврилець, О.А.
2018
Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Чучка, Іван Михайлович
2018
Забезпечення збуту продукції споживчого попиту на засадах маркетингу
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Гаврилець, А. В.
2018
Застосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Бундзяк, Л. В.
2018
Збірник тестових завдань для проведення атестації здобувачів вищої освіти напрям підготовки 6.030507 «Маркетинг»
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Лендєл, Олег Дмитрович
;
Чучка, Іван Михайлович
2022
Зелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціювання як реакція на виклики сьогодення
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Дочинець, Наталя Мирославівна
;
Кампо, Георгіна Михайлівна
2017
Маркетинг: методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 6.140103 «Туризм»
Гаврилець, Олеся Василівна
2022
Маркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору даних
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Кампо, Г. М.
2016
Маркетингові дослідження поведінки споживачів освітніх послуг
Гаврилець, Олеся Василівна
2015
Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці
Чучка, Іван Михайлович
;
Гаврилець, Олеся Василівна
2018
Маркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку
Реслер, Марина Василівна
;
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Максименко, Діана Вікторівна
2019
Методологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу
Гаврилець, Олеся Василівна
2006
Місце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринок
Гаврилець, Олеся Василівна
2020
Необхідність використання маркетингової інформаційної системи на підприємстві
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Ковальчук, Д.
2023
нноваційний розвиток агробізнесу як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах сьогодення
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Кампо, Г. М.
;
Дочинець, Н. М.