Browsing by Author Гаврилець, Олеся Василівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 6 to 25 of 52 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Взаємозв'язок франчайзингу з маркетингом у системі товоропросуванняГаврилець, Олеся Василівна; Гегедош, Крістіан Володимирович
2016Використання паблік рілешнз в маркетингових програмах просування товарів і послуг на ринкуГаврилець, Олеся Василівна; Діденко, В. М.
2017Вплив демографічних змін на розвиток ринку освітніх послугГаврилець, Олеся Василівна; Югас, Д. Ю.
2021Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівліМаксименко, Діана Вікторівна; Гаврилець, Олеся Василівна
2014Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної рекламиДочинець, Н. М; Кампо, Г. М.; Гаврилець, Олеся Василівна
2022До питання оцінки впливу діяльності служби зайнятості на ринок праціГаврилець, Олеся Василівна; Гаврилець, О.А.
2018Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингуГаврилець, Олеся Василівна; Чучка, Іван Михайлович
2018Забезпечення збуту продукції споживчого попиту на засадах маркетингуГаврилець, Олеся Василівна; Гаврилець, А. В.
2018Застосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарівГаврилець, Олеся Василівна; Бундзяк, Л. В.
2018Збірник тестових завдань для проведення атестації здобувачів вищої освіти напрям підготовки 6.030507 «Маркетинг»Гаврилець, Олеся Василівна; Лендєл, Олег Дмитрович; Чучка, Іван Михайлович
2022Зелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціювання як реакція на виклики сьогоденняГаврилець, Олеся Василівна; Дочинець, Наталя Мирославівна; Кампо, Георгіна Михайлівна
2017Маркетинг: методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 6.140103 «Туризм»Гаврилець, Олеся Василівна
2022Маркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору данихГаврилець, Олеся Василівна; Кампо, Г. М.
2016Маркетингові дослідження поведінки споживачів освітніх послугГаврилець, Олеся Василівна
2015Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праціЧучка, Іван Михайлович; Гаврилець, Олеся Василівна
2018Маркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринкуРеслер, Марина Василівна; Гаврилець, Олеся Василівна; Максименко, Діана Вікторівна
2019Методологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингуГаврилець, Олеся Василівна
2006Місце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринокГаврилець, Олеся Василівна
2020Необхідність використання маркетингової інформаційної системи на підприємствіГаврилець, Олеся Василівна; Ковальчук, Д.
2023нноваційний розвиток агробізнесу як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах сьогоденняГаврилець, Олеся Василівна; Кампо, Г. М.; Дочинець, Н. М.