Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
українська
русский
magyar
Deutsch
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Mukachevo State University repository
Browsing by Author Гаврилець, Олеся Василівна
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 54
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2020
Management of the hotel industry enterprises competitiveness on the basis of digital technologies and marketing
Gavrilets, Olesya
;
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Chuchka, Ivan
;
Чучка, Іван Михайлович
;
Marian, Gajdos
2020
Management of the hotel industry enterprises competitiveness on the basis of digital technologies and marketing
Gavrilets, O.
;
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Chuchka, I.
;
Чучка, Іван Михайлович
;
Gajdoš, M.
;
Гайдош, М.
2024
Modern transformations of accounting, management, and marketing of an enterprise in the context of digitalization
Holovachko, Vasyl
;
Головачко, Василь
;
Korolovich, Oksana
;
Королович, Оксана Омелянівна
;
Havrylets, Olesya
;
Гаврилець, Олеся Василівна
2021
On the problem of human resources in ukrainian private health care
Dochynets, Natalia
;
Дочинець, Наталя Мирославівна
;
Havrylets, Olesya
;
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Kampo, Heorhina
2019
The Role of Intermodal logistic Enters in Enhancing Transport Corridor
Chuchka, Ivan
;
Чучка, Іван Михайлович
;
Gajdoš, Marian
;
Гайдош, М
;
Gavrilets, Olesya
;
Гаврилець, Олеся Василівна
2023
Sustainable entrepreneurship: analysis of digital accounting, management, and marketing trends in regional and global dimensions
Korolovych, О.
;
Королович, Оксана Омелянівна
;
Havrylets, O.
;
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Kruchak, L.
;
Кручак, Людмила Володимирівна
2015
Взаємозв'язок франчайзингу з маркетингом у системі товоропросування
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Гегедош, Крістіан Володимирович
2016
Використання паблік рілешнз в маркетингових програмах просування товарів і послуг на ринку
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Діденко, В. М.
2017
Вплив демографічних змін на розвиток ринку освітніх послуг
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Югас, Д. Ю.
2021
Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі
Максименко, Діана Вікторівна
;
Гаврилець, Олеся Василівна
2014
Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами
Дочинець, Н. М
;
Кампо, Г. М.
;
Гаврилець, Олеся Василівна
2022
До питання оцінки впливу діяльності служби зайнятості на ринок праці
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Гаврилець, О.А.
2018
Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Чучка, Іван Михайлович
2018
Забезпечення збуту продукції споживчого попиту на засадах маркетингу
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Гаврилець, А. В.
2018
Застосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Бундзяк, Л. В.
2018
Збірник тестових завдань для проведення атестації здобувачів вищої освіти напрям підготовки 6.030507 «Маркетинг»
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Лендєл, Олег Дмитрович
;
Чучка, Іван Михайлович
2022
Зелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціювання як реакція на виклики сьогодення
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Дочинець, Наталя Мирославівна
;
Кампо, Георгіна Михайлівна
2017
Маркетинг: методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 6.140103 «Туризм»
Гаврилець, Олеся Василівна
2024
Маркетингове дослідження рівня розвитку творчого мислення здобувачів навчальних закладів в контексті адаптації креативних методів навчання
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Дочинець, Н. М.
;
Феєр, Оксана Валеріївна
;
Бокша, Наталія Іванівна
2022
Маркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору даних
Гаврилець, Олеся Василівна
;
Кампо, Г. М.