Browsing by Author Гаврилець, Олеся Василівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 54  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Management of the hotel industry enterprises competitiveness on the basis of digital technologies and marketingGavrilets, Olesya; Гаврилець, Олеся Василівна; Chuchka, Ivan; Чучка, Іван Михайлович; Marian, Gajdos
2020Management of the hotel industry enterprises competitiveness on the basis of digital technologies and marketingGavrilets, O.; Гаврилець, Олеся Василівна; Chuchka, I.; Чучка, Іван Михайлович; Gajdoš, M.; Гайдош, М.
2024Modern transformations of accounting, management, and marketing of an enterprise in the context of digitalizationHolovachko, Vasyl; Головачко, Василь; Korolovich, Oksana; Королович, Оксана Омелянівна; Havrylets, Olesya; Гаврилець, Олеся Василівна
2021On the problem of human resources in ukrainian private health careDochynets, Natalia; Дочинець, Наталя Мирославівна; Havrylets, Olesya; Гаврилець, Олеся Василівна; Kampo, Heorhina
2019The Role of Intermodal logistic Enters in Enhancing Transport CorridorChuchka, Ivan; Чучка, Іван Михайлович; Gajdoš, Marian; Гайдош, М; Gavrilets, Olesya; Гаврилець, Олеся Василівна
2023Sustainable entrepreneurship: analysis of digital accounting, management, and marketing trends in regional and global dimensionsKorolovych, О.; Королович, Оксана Омелянівна; Havrylets, O.; Гаврилець, Олеся Василівна; Kruchak, L.; Кручак, Людмила Володимирівна
2015Взаємозв'язок франчайзингу з маркетингом у системі товоропросуванняГаврилець, Олеся Василівна; Гегедош, Крістіан Володимирович
2016Використання паблік рілешнз в маркетингових програмах просування товарів і послуг на ринкуГаврилець, Олеся Василівна; Діденко, В. М.
2017Вплив демографічних змін на розвиток ринку освітніх послугГаврилець, Олеся Василівна; Югас, Д. Ю.
2021Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівліМаксименко, Діана Вікторівна; Гаврилець, Олеся Василівна
2014Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної рекламиДочинець, Н. М; Кампо, Г. М.; Гаврилець, Олеся Василівна
2022До питання оцінки впливу діяльності служби зайнятості на ринок праціГаврилець, Олеся Василівна; Гаврилець, О.А.
2018Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингуГаврилець, Олеся Василівна; Чучка, Іван Михайлович
2018Забезпечення збуту продукції споживчого попиту на засадах маркетингуГаврилець, Олеся Василівна; Гаврилець, А. В.
2018Застосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарівГаврилець, Олеся Василівна; Бундзяк, Л. В.
2018Збірник тестових завдань для проведення атестації здобувачів вищої освіти напрям підготовки 6.030507 «Маркетинг»Гаврилець, Олеся Василівна; Лендєл, Олег Дмитрович; Чучка, Іван Михайлович
2022Зелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціювання як реакція на виклики сьогоденняГаврилець, Олеся Василівна; Дочинець, Наталя Мирославівна; Кампо, Георгіна Михайлівна
2017Маркетинг: методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 6.140103 «Туризм»Гаврилець, Олеся Василівна
2024Маркетингове дослідження рівня розвитку творчого мислення здобувачів навчальних закладів в контексті адаптації креативних методів навчанняГаврилець, Олеся Василівна; Дочинець, Н. М.; Феєр, Оксана Валеріївна; Бокша, Наталія Іванівна
2022Маркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору данихГаврилець, Олеся Василівна; Кампо, Г. М.