Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10007
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-09-20T09:20:49Z-
dc.date.available2023-09-20T09:20:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10007-
dc.descriptionПрофесійна компетентність вихователя дітей раннього віку у контексті готовності до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освіти / О. М. Попович // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2023. Вип. 1 (23). - С. 111-121uk_UA
dc.description.abstractОглядову статтю присвячено аналізу особливостей професійної компетентності вихователя дітей раннього віку, готового до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освіти. Уточнено сутність понять «професійна компетентність», «професійна компетентність вихователя дітей раннього віку». Проаналізовано терміни «Розвиток дітей молодшого віку» (ECD), «Освіта та догляд за дітьми молодшого віку» (ECEC), «Турбота та розвиток дітей молодшого віку» (ECCD), «Міжнародна стандартна класифікація освіти» (МСКО). З’ясовано, що зважаючи на важливість дошкільної освіти, Європейською комісією ініційовано адаптацію SELFIEforTEACHERS для освіти та догляду за дітьми молодшого віку як онлайн-інструменту, який допомагає педагогам визначити рівень цифрової компетентності, підвищити її та реагувати на конкретні потреби дітей молодшого віку у цифровому контексті. Важливе місце у дослідженні відводиться професійному габітусу, орієнтованого на розвиток ідентичності студентів у межах різних професійних культур (догляд за дітьми, медичні дослідження). Доведено, що перед майбутнім вихователем стоїть завдання оволодіння професійною педагогічною компетентністю, що охоплює низку різновидів. Визначено найбільш значущі складові професійної компетентності: емоційну, когнітивну та комунікативну. Детально розглянуто означені складові професійної. компетентності майбутнього вихователя, готового до роботи з дітьми раннього віку в сенсорно збагаченому середовищі. Зясовано, що основним інноваційним принципом організації навчання є компетентнісний підхід, який передбачає розвиток компетентностей майбутніх вихователів дітей раннього віку, здатних полегшити їх входження у професійне життя та забезпечити швидкість і адаптивність до будь-яких змін.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентність вихователя дітей раннього вікуuk_UA
dc.subjectсенсорно збагачене середовищеuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.titleПрофесійна компетентність вихователя дітей раннього віку у контексті готовності до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PROFESSIONAL_ COMPETENCE _OF _AN_ EARLY_ CHILDREN.pdfПрофесійна компетентність вихователя дітей раннього віку у контексті готовності до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освіти944.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.