Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10025
Title: Сучасні тенденції у наступності природничої освіти між початковою і базовою школою
Authors: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Keywords: початкова освіта
базова середня освіта
природнича освіта
астрономічний компонент
курс «Я досліджую світ»
курс «Пізнаємо природу»
здобувачі освіти
Issue Date: 2023
Abstract: Проблема наступності між першим і другим рівнями загальної середньої освіти, незважаючи на численні дослідження шляхів її вирішення, до сих пір залишається актуальною. Встановлено, що у понятті наступності виділяють три взаємоповʼязані компоненти: необхідний звʼязок і співвідношення між частинами даного освітнього процесу на різних етапах навчання; взаємозвʼязок методів, прийомів, форм навчання; певні послідовно зростаючі вимоги до ефективності навчання, виховання, розвитку. У статті обґрунтовано реалізацію принципу наступності природничої освітньої галузі між початковою та базовою середньою освітою згідно впровадження ідей Концепції Нової української школи. Авторами здійснено аналіз типових програм інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (розробленої під керівництвом Савченко О. Я. для 1‒4 класів) та модельної програми «Пізнаємо природу» (розробленої під керівництвом Біди Д. для 5‒6 класів) з метою виявлення наступності на прикладі астрономічного контенту природничої освітньої галузі.
Description: Сучасні тенденції у наступності природничої освіти між початковою і базовою школою / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Журнал «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право». - № 1(15) 2023. - С. 385-396
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10025
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Subsystems_ of _strategic_ management_ accounting _Зof innovative _activity.pdfСучасні тенденції у наступності природничої освіти між початковою і базовою школою1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.