Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10058
Назва: Using internet marketing to increase website conversion: challenges of effectiveness of different tools and techniques
Автори: Nahorna, O.
Нагорна, О. В.
Makohonchuk, N.
Макогончук, Н. В.
Chebanova, T.
Чебанова, Т. Є.
Havrylets, O.
Гаврилець, О. В.
Ключові слова: contextual advertising
контекстна реклама
social media campaigns
соціальні медіа-кампанії
web analytics
веб аналітика
A/B testing
A/B-тестування
landing
лендінг
effectiveness
результативність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпро
Опис: Nahorna O., Makohonchuk N., Chebanova T., Havrylets O. Using internet marketing to increase website conversion: challenges of effectiveness of different tools and techniques / Nahorna O., Makohonchuk N., Chebanova T., Havrylets O. // Ефективна економіка : електронний журнал / гол.ред. Величко О.П. - Дніпро, 2023. - №5.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10058
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
USING_INTERNET_MARKETING.pdfUsing internet marketing to increase website conversion: challenges of effectiveness of different tools and techniques515.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.