Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10059
Title: Зелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціювання як реакція на виклики сьогодення
Authors: Гаврилець, Олеся Василівна
Дочинець, Наталя Мирославівна
Кампо, Георгіна Михайлівна
Keywords: зелений маркетинг
напрямки екологізації підприємств
грінвошінг
еко-брендинг
екологічна свідомість
еко-тренди
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: У статті визначено зміст поняття «зелений маркетинг», окреслено актуальність впровадження концепції зеленого маркетингу в систему господарської діяльності підприємства в сучасних умовах, з орієнтацією на отримання вигоди в тривалій перспективі. Запропоновано заходи з екологізації господарської діяльності підприємства через запровадження сучасних інноваційних технологій спрямованих на відтворення та захист довкілля. Представлено підходи до стимулювання екологічного попиту через формування екосвідомості споживача, визначено суспільний та екологічний ефекти такої діяльності. Визначено раціональне рекреаційне природокористування як важливий інструмент зеленого маркетингу, реалізація якого є необхідним напрямком господарювання в умовах всезростаючого попиту та необмеженості потреб. Відповідно до запропонованих напрямків екологічного маркетингу визначено конкретні заходи, інструменти та підходи, реалізація яких в комплексі маркетингу підприємства сприяє як оптимізації ринкового позиціювання підприємства, так і збереженню та відтворенню навколишнього середовища відповідно до сучасних викликів та реалій господарювання
Description: Зелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціювання як реакція на виклики сьогодення / О. В. Гаврилець, Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо // Механiзм регулювання економiки. - № 3-4 (97-98) 2022. - С. 118 -123
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10059
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Green_ marketing _is _a_ promising _concept_ of_ market_ positioning_ as_ a _response_ to _today's _challenges.pdfЗелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціювання як реакція на виклики сьогодення785.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.