Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1005
Название: | Фактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника |
Авторы: | Іванова, Вікторія Вікторівна |
Ключевые слова: | психологічне благополуччя соціалізація педагогічна взаємодія педагогічне спілкування самооцінка дошкільник |
Дата публикации: | 2017 |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена проблемі пошуку ресурсів і шляхів подолання труднощів розвитку в дошкільному дитинстві. Охарактеризовано фактори виникнення проблем соціального функціонування особистості дитини. Визначено важливі суб'єктивні показники готовності до успішної соціалізації дошкільнят. Встановлено, що наявність психологічно безпечного розвиваючого середовища в ДНЗ виступає в якості необхідно': умови розкриття, прояву та розвитку особистісного потенціалу дитини. Позитивне сприйняття педагогом дошкільнят і самого себе є одним із значущих чинників ефективного педагогічного спілкування як важливого фактору оптимізації психологічного розвитку дитини. |
Описание: | Іванова В. В. Фактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника / В. В. Іванова // Науковий журнал. «Молодий вчений». - 2017. - Випуск № 4 (44). - С. 246 - 249. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1005 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іванова В. В. (5).pdf | Фактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника | 92 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.