Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1005
Назва: | Фактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника |
Автори: | Іванова, Вікторія Вікторівна |
Ключові слова: | психологічне благополуччя соціалізація педагогічна взаємодія педагогічне спілкування самооцінка дошкільник |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі пошуку ресурсів і шляхів подолання труднощів розвитку в дошкільному дитинстві. Охарактеризовано фактори виникнення проблем соціального функціонування особистості дитини. Визначено важливі суб'єктивні показники готовності до успішної соціалізації дошкільнят. Встановлено, що наявність психологічно безпечного розвиваючого середовища в ДНЗ виступає в якості необхідно': умови розкриття, прояву та розвитку особистісного потенціалу дитини. Позитивне сприйняття педагогом дошкільнят і самого себе є одним із значущих чинників ефективного педагогічного спілкування як важливого фактору оптимізації психологічного розвитку дитини. |
Опис: | Іванова В. В. Фактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника / В. В. Іванова // Науковий журнал. «Молодий вчений». - 2017. - Випуск № 4 (44). - С. 246 - 249. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1005 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іванова В. В. (5).pdf | Фактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника | 92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.