Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1006
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-02-05T15:34:45Z-
dc.date.available2018-02-05T15:34:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1006-
dc.descriptionІванова В. В. Теоретичні підгоди до проблеми формування ціннісно-потребової сфери особистості дитини в системі дитячо-батківських відносин / В. В. Іванова // Scientific Journal. Virtus (13 April, 2017). - С. 52-55.en_US
dc.description.abstractУ статті представлений аналіз теоретичних підходів до проблеми формування і розвитку цінніснопотребової сфери особистості дітей в системі дитячо-батьківських відносин. Виявлено, що витоки формування змістовної частини мотивації, а саме ціннісно-потребової сфери особистості дитини можна виявити вже в період старшого дошкільного віку. Встановлено, що багато авторів вважають вирішальним фактором у розвитку дитячої особистості відносини між дитиною і батьками і відмінною рисою формування особистості в дошкільному віці є зміна мотивів, якими керується дитина.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectціннісно-потребова сфера особистостіen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectдитячо-батьківські відносиниen_US
dc.subjectдошкільникen_US
dc.titleТеоретичні підгоди до проблеми формування ціннісно-потребової сфери особистості дитини в системі дитячо-батківських відносинen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова В. В. (6).pdfТеоретичні підгоди до проблеми формування ціннісно-потребової сфери особистості дитини в системі дитячо-батківських відносин157.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.