Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10104
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кришінець-Андялошій, Катерина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-19T08:24:06Z | - |
dc.date.available | 2023-10-19T08:24:06Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10104 | - |
dc.description | Кришінець-Андялошій, Катерина Олександрівна Організаційно-педагогічні умови формування розвмвального середовища закладу загальної середньої освіти / Катерина Олександрівна Кришінець-Андялошій // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота" : збірник наукових праць. - Ужгород, 2021. - Вип. 1(48). - С. 199-203 | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті обґрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку формування розвиваючого середовища закладу загальної середньої освіти. Мета статті: обгрунтувати організаційно-педагогічні умови формування розвиваючого середовища закладу загальної середньої освіти. Використано наступні методи наукового дослідження: аналіз наукових джерел - з метою з'ясування теоретичних засад розвитку освітнього середовища закладу загальної середньої освіти; абстрагування для виявлення властивостей, ознак, зв'язків компонентів освітнього середовища; систематизація і узагальнення - для формулювання висновків. Визначено, що організаційно-педагогічними умовами формування розвиваючого середовища школи виступає організація внутрішньошкільної системи професійного розвитку педагогічного персоналу; створення в школі організаційних структур, які передбачають партисипативне управління; перехід до матричної моделі управ-ління школою спільне програмування майбутньої інноваційної діяльності через проведення організаційно-ді-яльніших ігор та подібних до них заходів (семінарів, педради тощо); організація інноваційної роботи школи з реалізації національно-регіонального компоненту змісту освіти; забезпечення активної і різнобічної взаємодії внутрішнього середовища освітньої установи зі зовнішнім середовищем; використання в управлінні школою моніторингу її розвитку, орієнтованого на спеціально розроблену систему показників, що враховує специфіку освітнього середовища конкретної школи; підтримка управління розвитком школи засобами зовнішнього освітньо-управлінського консалтингу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ужгород | uk_UA |
dc.subject | заклад загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.subject | розвиваюче освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови формування розвмвального середовища закладу загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Organizational_ and _pedagogical _conditions_ for_ the_ formation _of_ a _developmental_ environment_ of_ a _general_ secondary_ education_ institution.pdf | Організаційно-педагогічні умови формування розвмвального середовища закладу загальної середньої освіти | 1.16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.