Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКришінець-Андялошій, Катерина-
dc.date.accessioned2023-10-19T09:38:26Z-
dc.date.available2023-10-19T09:38:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10106-
dc.descriptionКришінець-Андялошій, Катерина Розвиток закладів загальної середньої освіти в умовах відродження незалежності України / Катерина Кришінець-Андялошій // Вісник Львівського університету.Серія педагогічна : збірник наук. статей / гол.ред. Квас О. - Львів, 2022. - Вип.37. - С.98-108.uk_UA
dc.description.abstractОбгрунтовано особливості розвитку закладів загальної середньої освіти в Україні наприкінці XX ст. Наголошено, що в цей період відбуваються значні освітні перетворення, які для української освіти ознаменувалися загальною професіоналізацією шкільної освіти для підготовки кваліфікованих працівників у різних сферах виробництва, просуванням демократичних підходів до застосування педагогічних інновацій (педагогіка співробітництва, пріоритетність високогуманних відносин у педагогічних і учнівських колективах на основі індивідуальних особливостей кожного, взаємної довіри, поваги і любові, розумної вимогливості, організації освітнього процесу з урахуванням творчого засвоєння соціального досвіду і сучасної культури). Визначено, що відбувалося удосконалення теоретичних положень, спрямованих на розробку принципів і закономірностей освітньої системи з використанням технологій моделювання. Школу (заклад освіти) розглянуто як цілісний живий організм, у якому все взаємопов'язане, як феномен педагогічної реальності, а важливою функцією закладу освіти є виховання особистості. З'ясовано, що наприкінці XX ст. активно розвивалися прогресивні ідеї розвитку закладів загальної середньої освіти: інтенсифікація творчої думки щодо перспективного розвитку загальної середньої освіти в умовах розбудови української державності, творення національної державної освітньої політики; активізація участі в реформуванні, крім науковців та освітян, громадсько-педагогічних і культурних діячів із метою формування національної системи освіти; відродження української школи на основі європейських цінностей, інноваційних принципів. Схарактеризовано і проаналізовано нормативно-правові джерела, зокрема концепції, які створили синергетичний вплив на розвиток змісту освіти, на формування різних типів закладів освіти, системи управління загальною середньою освітою.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвівuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectтипи закладів освітиuk_UA
dc.subjectфункції закладу освітиuk_UA
dc.subjectосвітня політикаuk_UA
dc.titleРозвиток закладів загальної середньої освіти в умовах відродження незалежності Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Development_ of_ institutions _of_ general _secondary_ education_ in_ the_ conditions_ of_ revival _of_ independence_ of _Ukraine.pdfРозвиток закладів загальної середньої освіти в умовах відродження незалежності України842.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.