Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10213
Title: | Оцінка організації навчання в умовах дистанційної освіти батьками здобувачів початкової освіти |
Authors: | Товканець, Ганна Василівна Мякоткіна, Ю. С. |
Keywords: | молодші школярі батьки здобувачів освіти дистанційне навчання вчитель початкових класів |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Мукачево-Ченстохова |
Abstract: | Актуальність проблеми оцінки організації навчання в умовах дистанційної освіти батьками здобувачів початкової освіти полягає у тому, що з приходом у соціальні реалії пандемії з усіма її наслідками у сфері освіти змінюється роль сім’ї як ділового партнера у педагогічній взаємодії, де батьки здобувачів освіти стали активними і й обов’язковими учасниками. Наголошено, що школярі та їхні батьки в умовах пандемії та воєнного часу зіткнулися з великою кількістю технічних, змістовних, психологічних, організаційних проблем у період дистанційного навчання: неврегульованість роботи платформ, що забезпечують дистанційну освіту, труднощі у поясненні навчального матеріалу дітям, проблеми з навчальною мотивацією дітей, недостатністю часу для спілкування, батьківським вигоранням тощо. |
Description: | Товканець, Г. В. Оцінка організації навчання в умовах дистанційної освіти батьками здобувачів початкової освіти / Г. В. Товканець, Ю. С. Мякоткіна // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. - Вип. 1(34). - С.145-154 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10213 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
EVALUATION_OF_THE_EDUCATIONAL.pdf | ОЦІНКА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ БАТЬКАМИ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.