Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10220
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ачілова, В. М. | - |
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-18T08:50:24Z | - |
dc.date.available | 2024-01-18T08:50:24Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10220 | - |
dc.description | Ачілова В. М. Практичне застосування професійних компетентностей майбутнім учителем на уроках англійської мови / В, М, Ачілова, І. І. Розман // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 2(12). – С. 3-6 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються окремі форми організації навчання англійської мови на уроках у ЗЗСО. Закцентовано на реалізації творчого підходу вивчення англійської мови, що сприятиме підвищенню ефективності занять здобувачів освіти. Окрема увага зосереджена на використанні білінгвальної освіти, яка має на меті викликати інтерес учнів до навчання як рідної, так і англійської мови. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | професійні компетентності | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | білінгвальна освіта | uk_UA |
dc.subject | впровадження | uk_UA |
dc.title | Практичне застосування професійних компетентностей майбутнім учителем на уроках англійської мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Practical_ application_ of _professional_ competences.pdf | Практичне застосування професійних компетентностей майбутнім учителем на уроках англійської мови | 782.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.