Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10243
Назва: | Становлення процесу інтегрованого навчання в початковій школі |
Автори: | Кузьма-Качур, Марія Іванівна Горват, Маріанна Василівна Гонак, Т. В. |
Ключові слова: | педагогічна інтеграція здобувачі початкової освіти етапи становлення педагогічної інтеграції |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблему становлення процесу інтеграції в освітньому процесі. Проаналізовано наукові розвідки щодо визначення етапів (І – кінець ХІХ ст. – початок ХХ ст., ІІ – 1050 – 1970-ті роки, ІІІ – 1980 – 1990-ті роки) та основних їх характеристик. Авторами зосереджено увагу на відображенні інтеграційних процесів в освіті у нормативних документах періоду незалежності України. Науковці виділяють чотири етапи: 1990-ті роки, 2001 – 2010рр., 2010 – 2017рр., 2017 – дотепер. Закцентовано увагу на тому, що курс «Я досліджую світ» має потужні можливості для формування освіченої, вихованої, усебічно розвиненої особистості засобами міжпредметної інтеграції. |
Опис: | Кузьма-Качур, М. І. Становлення процесу інтегрованого навчання в початковій школі / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, Т. В. Гонак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. - Вип. 1(34). - С.99-107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10243 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
THE _FORMATION _OF_ THE_ PROCESS _OF_INTEGRATED.pdf | Становлення процесу інтегрованого навчання в початковій школі | 952.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.