Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1024
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-02-08T08:43:38Z-
dc.date.available2018-02-08T08:43:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1024-
dc.descriptionТеличко Н. В. Аксіо-акмеологічна мотиваця формування педагогічної мастерності майбутнього вчителя початкови класів / Н. В. Теличко // Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Випуск 5 (36). - С. 118-122.en_US
dc.description.abstractУ статті зазначено, що проблема професійної мотивації розглядається дослідниками у різних контекстах. Конкретизовано сутність понять «мотив» і «мотивація». Розглянуто сутність і науковий внесок дослідників у розвиток когнітивних, психоаналітичних, бioлoгiзaтopcьких теорій мотивації. Окреслено специфіку аксіологічного та акмеологічного підходів до формування педагогічної майстерності майбутніх учителів. Узагальнено, що аксіо-акмеологічна професійна мотивація майбутнього вчителя для оволодіння основами педагогічної майстерності передбачає інтеграцію аксіологічного й акмеологічного підходів, що розглядається науковцями як ціннісне ставлення особистості до досягнення певних вершин у процесі професійного розвитку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмотивen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectаксіологіяen_US
dc.subjectакмеологіяen_US
dc.subjectаксіо-акмеологічна професійна мотиваціяen_US
dc.titleАксіо-акмеологічна мотиваця формування педагогічної мастерності майбутнього вчителя початкови класівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Теличко(9).pdfАксіо-акмеологічна мотиваця формування педагогічної мастерності майбутнього вчителя початкови класів585.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.