Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10252
Название: | Актуальні питання формування комп'ютерної компетентності економістів та протидії дезінформації у процесі професійного навчання |
Авторы: | Хома, П.П. Данканич, В. А. Няговський, І. Б. |
Ключевые слова: | комп’ютерна компетентність комп’ютерна компетентність економістів дезінформація уміння протидії дезінформації професійне навчання |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Мукачево-Ченстохова |
Краткий осмотр (реферат): | У статті представлено питання формування комп'ютерної компетентності та умінь працювати з дезінформацією у процесі фахового навчання майбутніх економістів. Представлено результати опитування випускників економічних спеціальностей. Підприємці виокремили недоліки університетської підготовки. та запропонували заходи, які покращать підготовку фахівців. Зазначено важливість формування вмінь у процесі професійного навчання викривати дезінформацію. Таке професійне навчання сформує інформаційно компетентну генерацію бізнесменів. |
Описание: | Хома, П. П. Актуальні питання формування комп'ютерної компетентності економістів та протидії дезінформації у процесі професійного навчання / П. П. Хома, В. А. Данканич, І. Б. Няговський // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. - Вип. 1(34). - С.253-263 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10252 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
TOPICAL_ISSUES_OF_FORMING.pdf | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЕКОНОМІСТІВ ТА ПРОТИДІЇ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ | 968.25 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.