Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10252
Назва: | Актуальні питання формування комп'ютерної компетентності економістів та протидії дезінформації у процесі професійного навчання |
Автори: | Хома, П.П. Данканич, В. А. Няговський, І. Б. |
Ключові слова: | комп’ютерна компетентність комп’ютерна компетентність економістів дезінформація уміння протидії дезінформації професійне навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Мукачево-Ченстохова |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено питання формування комп'ютерної компетентності та умінь працювати з дезінформацією у процесі фахового навчання майбутніх економістів. Представлено результати опитування випускників економічних спеціальностей. Підприємці виокремили недоліки університетської підготовки. та запропонували заходи, які покращать підготовку фахівців. Зазначено важливість формування вмінь у процесі професійного навчання викривати дезінформацію. Таке професійне навчання сформує інформаційно компетентну генерацію бізнесменів. |
Опис: | Хома, П. П. Актуальні питання формування комп'ютерної компетентності економістів та протидії дезінформації у процесі професійного навчання / П. П. Хома, В. А. Данканич, І. Б. Няговський // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. - Вип. 1(34). - С.253-263 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10252 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TOPICAL_ISSUES_OF_FORMING.pdf | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЕКОНОМІСТІВ ТА ПРОТИДІЇ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ | 968.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.