Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10255
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фехтел, М. Ю. | - |
dc.contributor.author | Добош, Олена Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-30T08:21:45Z | - |
dc.date.available | 2024-01-30T08:21:45Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10255 | - |
dc.description | Фехтел, М. Ю. Формування позитивного іміджу закладу освіти / М. Ю. Фехтел, О. М. Добош // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2023. - Випуск 2(12). - С. 90-95. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено проблему формування позитивного іміджу закладу освіти. Окреслено дефінітивне поле дослідження, з’ясовано складники базового поняття. Представлено алгоритм формування іміджу сучасного освітнього закладу, з’ясовано чинники, які впливають на ефективність цього процесу. В межах наукової розвідки проведено дослідження, спрямоване на вивчення складових іміджу, зокрема конкретних соціальних мереж, визначення запитів щодо інформаційного наповнення сторінки школи та оцінювання їх впливу на ефективність роботи закладів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | імідж | uk_UA |
dc.subject | імідж закладу освіти | uk_UA |
dc.subject | внутрішній імідж | uk_UA |
dc.subject | зовнішній імідж | uk_UA |
dc.title | Формування позитивного іміджу закладу освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formation _of_ a_ positive_ image_ of_ the_ educational_ institution.pdf | Формування позитивного іміджу закладу освіти | 800.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.