Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10263
Назва: Маркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти
Автори: Швардак, Маріанна Василівна
Лендєл, Ольга
Ключові слова: маркетинг
маркетингові технології
заклад освіти
бенчмаркінг
краутсординг
брендинг
PR-технологія
Дата публікації: 2023
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність маркетингових технологій. Подано аналіз найбільш популярний маркетингових технологій в управлінні сучасним закладом освіти. А саме: бенчмаркінг (бенчльорнінг, бенчфьючінг, бенчрестінг), краутсординг, брендинг, PR технологія.
Опис: Швардак, Маріанна Маркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти / Маріанна Швардак, Ольга Лендєл // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2023. - Випуск 2(12). - С. 113-122.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10263
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing _technologies_ in _management _of _a _modern _educational_ institution.pdfМаркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти805.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.