Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10295
Назва: | Смислова спрямованість спілкування педагога |
Автори: | Барчі, Беата Василівна Росола, О. А. |
Ключові слова: | смислова сфера динамічна структура самовідношення установка педагогічне середовище |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядається питання смислової спрямованості спілкування сфери особистості педагога. Показано, що смислова сфера є центральною формацією психіки особистості, яка являє собою багаторівневу, ієрархічну й динамічну систему. Будучи відносно стабільною, ця система може змінюватися під впливом як зовнішніх (соціум), так і внутрішніх (особистісний розвиток) чинників. Перебудова смислової комунікативної сфери відбувається в процесі змін. Для ефективного психологічного супроводу людини в умовах навчання, необхідно глибоке і структурування розуміння смислової сфери, як психічної складової особистості. |
Опис: | Барчі Б. В. Смислова спрямованість спілкування педагога / Б. В. Барчі, О. А. Росола // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 2(35), 2023. - С. 130-134 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10295 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
MEANINGFUL_DIRECTION.pdf | 792.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.