Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1029
Назва: Методи організації самостійної роботи школярів в процесі навчання іноземної мови
Автори: Брецко, Ірина Іванівна
Ключові слова: пізнавальна діяльність
навчальна діяльність
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема організації самостійної навчальної діяльності школярів з іноземної мови. Проаналізовано методи організації самостійної роботи школярів під час навчання іноземної мови. Виявлено, що самостійна робота на уроках іноземної мови – це обов’язковий компонент процесу навчання і шлях активізації пізнавальної активності школярів, а її роль, зміст, тривалість, способи керівництва визначаються метою вивчення певного матеріалу, його специфікою та рівнем підготовки школярів. Визначено, що практичне значення полягає у можливості використання визначених засобів і методів, що сприяють розвитку навичок самостійної роботи учнів.
Опис: Брецко, І. І. Методи організації самостійної роботи школярів в процесі навчання іноземної мови / І. І. Брецко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. – Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. – №1(3). – С.208-211
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1029
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nvmdupp_2016_1_54.pdfМетоди організації самостійної роботи школярів в процесі навчання іноземної мови661.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.