Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10366
Titel: | Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство |
Autoren: | Хренова, Вікторія Валеріївна Кас'яненко, Оксана Миколаївна Стоколос‐Ворончук, Оксана Олександрівна |
Stichwörter: | соціалізація особливі освітнш потреби педагогічні методи завдання інклюзивної освіти |
Erscheinungsdatum: | 2024 |
Zusammenfassung: | Метою статті було проаналізувати вплив інклюзивної освіти на соціально‐ емоційний розвиток дітей з порушеннями мовлення, визначити найефективніші способи їх підготовки до успішної інтеграції у суспільство. Для досягнення поставленої мети було використано такі загальнонаукові методи дослідження: аналіз наукових джерел та літератури, синтез отриманих даних, узагальнення. Визначено, що основною метою виховання та навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями мовлення, є їхня підготовка до життя у суспільстві. Важливою передумовою успішного розвитку дітей є створення адекватного освітнього середовища, яке відповідає потребам та можливостям кожної дитини, а сам інклюзивного. |
Beschreibung: | Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство / В. В. Хренова, О. М. Кас'яненко, О. О. Стоколос‐Ворончук // Корекційна педагогіка. - 2024. - С. 1-12 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10366 |
Enthalten in den Sammlungen: | Тези доповідей |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
The_ impact_ of _inclusive_ education _on_ the _social-emotional.pdf | Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство | 771.55 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.