Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10366
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хренова, Вікторія Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Кас'яненко, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Стоколос‐Ворончук, Оксана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-20T09:24:46Z | - |
dc.date.available | 2024-02-20T09:24:46Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10366 | - |
dc.description | Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство / В. В. Хренова, О. М. Кас'яненко, О. О. Стоколос‐Ворончук // Корекційна педагогіка. - 2024. - С. 1-12 | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою статті було проаналізувати вплив інклюзивної освіти на соціально‐ емоційний розвиток дітей з порушеннями мовлення, визначити найефективніші способи їх підготовки до успішної інтеграції у суспільство. Для досягнення поставленої мети було використано такі загальнонаукові методи дослідження: аналіз наукових джерел та літератури, синтез отриманих даних, узагальнення. Визначено, що основною метою виховання та навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями мовлення, є їхня підготовка до життя у суспільстві. Важливою передумовою успішного розвитку дітей є створення адекватного освітнього середовища, яке відповідає потребам та можливостям кожної дитини, а сам інклюзивного. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | особливі освітнш потреби | uk_UA |
dc.subject | педагогічні методи | uk_UA |
dc.subject | завдання інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.title | Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_ impact_ of _inclusive_ education _on_ the _social-emotional.pdf | Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство | 771.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.