Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10396
Назва: Формування природничо-наукової компетентності засобами вітагенного навчання в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
Автори: Горват, Маріанна Василівна
Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключові слова: вітагенне навчання
вітагенний досвід
природничо-наукова компетентність
здобувачі початкової освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: Vienna, Austria
Короткий огляд (реферат): У статті подано сутнісну характеристику категорії «вітагенне навчання». Проаналізовано основні прийоми вітагенного навчання та особливості їх застосування у процесі формування природничо-наукової компетентності здобувачів початкової освіти при вивченні інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Автори акцентують увагу на тому, що вітагенне навчання дає можливість розглядати здобувачів початкової освіти як рівноправних учасників процесу пізнання, як носіїв ціннісних знань.
Опис: Горват М. В. Формування природничо-наукової компетентності засобами вітагенного навчання в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» / М. В. Горват, М. В. Кузьма-Качур // International scientific and practical conference “Science and society: modern trends in a changing world” (February 19-21, 2024). - MDPC Publishing, Vienna, Austria. 2024. - С. 194-200
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10396
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation_ of_ natural_ and _scientific_ competence_ by _means _of_ vitamin_ education_ in_ the_ integrated_ course_ I_ explore.pdfФормування природничо-наукової компетентності засобами вітагенного навчання в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.