Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10651
Title: Маркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів
Authors: Козарь, Оксана Петрівна
Пинзеник, Олена Мафтеївна
Скрипинець, В. В.
Keywords: культура
маркетинг
Issue Date: 2022
Publisher: МДУ
Description: Козарь, О. П. Маркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів / О. П. Козарь, О. М. Пинзеник, В. В. Скрипинець // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 жовтня 2022р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2022. - С.171-173
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10651
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing_as_a_business_philosophy_in_the_formation_of_the_professional_culture_of_marketers.pdfМаркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів715.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.