Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10651
Назва: Маркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів
Автори: Козарь, Оксана Петрівна
Пинзеник, Олена Мафтеївна
Скрипинець, В. В.
Ключові слова: культура
маркетинг
Дата публікації: 2022
Видавництво: МДУ
Опис: Козарь, О. П. Маркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів / О. П. Козарь, О. М. Пинзеник, В. В. Скрипинець // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 жовтня 2022р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2022. - С.171-173
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10651
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_as_a_business_philosophy_in_the_formation_of_the_professional_culture_of_marketers.pdfМаркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів715.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.