Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10702
Titel: Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону
Autoren: Гаврилець, Олеся Василівна
Гаврилець, Олеся Анатоліївна
Stichwörter: екологічний маркетинг
розвиток регіону
концепції маркетингу
Erscheinungsdatum: 2021
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Гаврилець, О. А. Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону / О. А. Гаврилець, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.170-171.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10702
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_ role _of _the_ concept _of _ecological _marketing_ in_ the_ development_ of_the_ region.pdfРоль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону762.64 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.