Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10702
Назва: Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Гаврилець, Олеся Анатоліївна
Ключові слова: екологічний маркетинг
розвиток регіону
концепції маркетингу
Дата публікації: 2021
Видавництво: МДУ
Опис: Гаврилець, О. А. Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону / О. А. Гаврилець, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.170-171.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10702
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ role _of _the_ concept _of _ecological _marketing_ in_ the_ development_ of_the_ region.pdfРоль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону762.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.