Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1074
Назва: | Біографічний метод: як спосіб висвітлення педагогічної спадщини |
Автори: | Розман, Ірина Іллівна |
Ключові слова: | теоретичні і експериментальні методи педагогічні науки спадщина біографія вивчення принцип народності |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто шлях розвитку біографії як методу висвітлення різнопланового опису життєдіяльності відомих і маловідомих особистостей в розвитку педагогічного процесу. Проаналізовано основні напрями роботи вчених-педагогів. Наголошено на необхідності впровадження всебічного розвитку особи, опираючись на різносторонню розумову та фізичну працю. Спроектовано увагу на історичну послідовність та значення вчень педагогічної науки на визначних постатях в галузі виховання та навчання молоді. Висвітлено значення педагогічної спадщини для сучасності. |
Опис: | Розман І. І. Біографічний метод: як спосіб висвітлення педагогічної спадщини / І. І. Розман // Virtus scientific journal - December, issue 19, 2017. - C. 109-111. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1074 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
№ 16 Розман Документ.pdf | Біографічний метод: як спосіб висвітлення педагогічної спадщини | 904.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.