Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10755
Назва: Педагогіка партнерства як умова гармонійного розвитку особистості дитини у контексті Нової української школи
Автори: Рендзей, В. М.
Фенчак, Любов Михайлівна
Ключові слова: педагогіка партнерства
розвиток особистості
Нова українська школа
Дата публікації: 2022
Видавництво: МДУ
Опис: Рендзей, В. М. Педагогіка партнерства як умова гармонійного розвитку особистості дитини у контексті Нової української школи / В. М. Рендзей, Л. М. Фенчак // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 жовтня 2022р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2022. - С.277 - 281.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10755
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogy_of_partnership_as_a_condition_for_the_harmonious_development_of_a_child's_personality.pdfПедагогіка партнерства як умова гармонійного розвитку особистості дитини у контексті Нової української школи607.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.