Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10755
Назва: | Педагогіка партнерства як умова гармонійного розвитку особистості дитини у контексті Нової української школи |
Автори: | Рендзей, В. М. Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключові слова: | педагогіка партнерства розвиток особистості Нова українська школа |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | МДУ |
Опис: | Рендзей, В. М. Педагогіка партнерства як умова гармонійного розвитку особистості дитини у контексті Нової української школи / В. М. Рендзей, Л. М. Фенчак // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 жовтня 2022р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2022. - С.277 - 281. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10755 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedagogy_of_partnership_as_a_condition_for_the_harmonious_development_of_a_child's_personality.pdf | Педагогіка партнерства як умова гармонійного розвитку особистості дитини у контексті Нової української школи | 607.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.