Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10790
Titel: Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь
Autoren: Бора, Наталія Юріївна
Мочкош, В. І.
Stichwörter: Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Beschreibung: Мочкош, В. І. Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь / В. І. Мочкош, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.217-220.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10790
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Generational_ marketing _as _a_ concept_ of_ consumer_ segmentation_ based _on_ generational _theory.pdfМаркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь756.88 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.