Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10790
Назва: Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Мочкош, В. І.
Ключові слова: Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Мочкош, В. І. Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь / В. І. Мочкош, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.217-220.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10790
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Generational_ marketing _as _a_ concept_ of_ consumer_ segmentation_ based _on_ generational _theory.pdfМаркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь756.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.