Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10790
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorМочкош, В. І.-
dc.date.accessioned2024-03-27T09:28:25Z-
dc.date.available2024-03-27T09:28:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10790-
dc.descriptionМочкош, В. І. Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь / В. І. Мочкош, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.217-220.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectМаркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколіньuk_UA
dc.titleМаркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколіньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Generational_ marketing _as _a_ concept_ of_ consumer_ segmentation_ based _on_ generational _theory.pdfМаркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь756.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.