Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1079
Назва: Психологічні особливості процесу мотивації споживачів в маркетинговій діяльності
Автори: Барчі, Беата Василівна
Ключові слова: маркетинг
мотивація споживачів
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються результати розгляду досліджень мотивації споживачів з позицій вітчизняної та зарубіжної психологічної науки. Проблема психологічних впливів у маркетинговій діяльності як галузі наукового знання вкрай актуальна в наш час. За використання методів теоретичного аналізу, порівняння, узагальнення розглянуто поняття впливу на мотивацію споживача. Зазначено, що важливі споживчі мотиви закладені в підсвідомості і що покупець не завжди може обґрунтувати той чи інший свій вибір.
Опис: Барчі, Б. В. Психологічні особливості процесу мотивації споживачів в маркетинговій діяльності / Б. В. Барчі // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №23 (18). - C.51-57
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1079
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мотивація споживачів у маркетингові%B-51-57.pdfПсихологічні особливості процесу мотивації споживачів в маркетинговій діяльност378.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.