Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11067
Title: | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної імпровізації |
Authors: | Молнар, Тетяна Іванівна |
Keywords: | педагогічна імпровізація творчість урок вчитель початкових класів фахова підготовка |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Кропивницький |
Abstract: | Статтю присвячено проблемі підготовки майбутнього вчителя початкових класів до педагогічної імпровізації. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; окреслено значення педагогічної імпровізації у фаховому становленні вчителя; розкрито погляди науковців на сутність та зміст педагогічної імпровізації; схарактеризовано типи педагогічної імпровізації, як от: цільову, змістову, методичну, комунікативну. Описано досвід формування імпровізаційних умінь майбутніх учителів початкових класів під час вивчення дисципліни «Педагогічна майстерність (педагогічна творчість)». З’ясовано, що педагогічна імпровізація розглядається як важлива умова ефективної професійної діяльності вчителя поряд з педагогічною ерудицією, цілепокладанням, творчим мисленням, рефлексією. Вона є необхідним складником освітнього процесу й представляє собою інтуїтивний пошук оперативних рішень у суперечностях між стереотипними та несподіваними ситуаціями в освітньому середовищі початкової школи. |
Description: | Молнар Т. І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної імпровізації / Т. І. Молнар // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка. - 2024. Випуск 213. - С. 205-305 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11067 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Preparation_ of_future_ primary _school.pdf | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної імпровізації | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.