Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11070
Название: | Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії |
Авторы: | Молнар, Тетяна Іванівна Лавренова, Марія Василівна Лалак, Наталія Володимирівна Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключевые слова: | міжкультурний простір міжкультурна взаємодія освітнє середовище толерантність терпимість вчитель початкових класів |
Дата публикации: | 2023 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті порушується проблема взаємодії суб՚єктів освітнього процесу в міжкультурному освітньому просторі. Визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність понять “міжкультурний простір”, “міжкультурна взаємодія”; окреслено особливості міжкультурного простору Закарпаття; описано вимоги до вчителя початкових класів як суб՚єкта освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії; на основі аналізу емпіричних даних з՚ясовано, наскільки сучасний учитель початкових класів обізнаний з проблемами бміжкультурної освіти |
Описание: | Молнар Т. Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії / Тетяна Молнар, Марія Лавренова, Наталія Лалак, Любов Фенчак // Молодь і ринок. - № 4 (212) квітень 2023. - С. 28-33 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11070 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_ primary_ school _teacher_ as_ a _subject_ of_ the_ educational.pdf | Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії | 1.04 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.