Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1137
Название: Маркетинг територій як фактор ефективного регіонального розвитку
Авторы: Проскура, Володимир Федорович
Ключевые слова: маркетинг
територія
регіон
регіональний розвиток
маркетинг території
Дата публикации: 2014
Издательство: ЧДТУ
Краткий осмотр (реферат): В роботі визначено необхідність розвитку територій в рамках маркетингової концепції; розглянуто рівні територіального маркетингу, розкрито їхню сутність; представлено багаторівневу концепцію територіального маркетингу, розглянуто класифікацію груп споживачів, досліджено критерії, за якими люди вибирають територію, придатну для проживання.
Описание: Проскура В. Ф. Маркетинг територій як фактор ефективного регіонального розвитку / В. Ф. Проскура // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки" : збірник наукових праць / гол. ред. О. В. Коломицева ; МОНУ ; ЧДТУ. – Черкаси : ЧДТУ, 2014. – Випуск 37. Частина 3. – С. 142-147.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1137
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Znpchdtu_2014_37(3)__22.pdfМаркетинг територій як фактор ефективного регіонального розвитку219.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.