Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1137
Назва: Маркетинг територій як фактор ефективного регіонального розвитку
Автори: Проскура, Володимир Федорович
Ключові слова: маркетинг
територія
регіон
регіональний розвиток
маркетинг території
Дата публікації: 2014
Видавництво: ЧДТУ
Короткий огляд (реферат): В роботі визначено необхідність розвитку територій в рамках маркетингової концепції; розглянуто рівні територіального маркетингу, розкрито їхню сутність; представлено багаторівневу концепцію територіального маркетингу, розглянуто класифікацію груп споживачів, досліджено критерії, за якими люди вибирають територію, придатну для проживання.
Опис: Проскура В. Ф. Маркетинг територій як фактор ефективного регіонального розвитку / В. Ф. Проскура // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки" : збірник наукових праць / гол. ред. О. В. Коломицева ; МОНУ ; ЧДТУ. – Черкаси : ЧДТУ, 2014. – Випуск 37. Частина 3. – С. 142-147.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1137
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Znpchdtu_2014_37(3)__22.pdfМаркетинг територій як фактор ефективного регіонального розвитку219.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.