Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1137
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроскура, Володимир Федорович-
dc.date.accessioned2018-02-21T07:59:02Z-
dc.date.available2018-02-21T07:59:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1137-
dc.descriptionПроскура В. Ф. Маркетинг територій як фактор ефективного регіонального розвитку / В. Ф. Проскура // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки" : збірник наукових праць / гол. ред. О. В. Коломицева ; МОНУ ; ЧДТУ. – Черкаси : ЧДТУ, 2014. – Випуск 37. Частина 3. – С. 142-147.en_US
dc.description.abstractВ роботі визначено необхідність розвитку територій в рамках маркетингової концепції; розглянуто рівні територіального маркетингу, розкрито їхню сутність; представлено багаторівневу концепцію територіального маркетингу, розглянуто класифікацію груп споживачів, досліджено критерії, за якими люди вибирають територію, придатну для проживання.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧДТУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectтериторіяen_US
dc.subjectрегіонen_US
dc.subjectрегіональний розвитокen_US
dc.subjectмаркетинг територіїen_US
dc.titleМаркетинг територій як фактор ефективного регіонального розвиткуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Znpchdtu_2014_37(3)__22.pdfМаркетинг територій як фактор ефективного регіонального розвитку219.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.