Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11463
Title: | Акмеологічні основи удосконалення освітнього процесу у закладах вищої освіти |
Authors: | Попович, Оксана Михайлівна |
Keywords: | акмеологія акмеологічний підхід професійна підготовка освіта освітній процес здобувачі вищої освіти |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Abstract: | У статті здійснено теоретичне обґрунтування акмеологічних основ удосконалення освітнього процесу у закладах вищої освіти. Представлено принципи, на яких ґрунтується державна політика України у сфері вищої освіти та трактування поняття «освітній процес», «вища освіта» у вітчизняній законодавчій базі. Зазначено, що метою освітнього процесу є всебічний розвиток особистості; цілеспрямована організація та здійснення освітньої аудиторної та позааудиторної роботи здобувачів вищої освіти в ході якої відбувається засвоєння знань, умінь, навичок та компетентностей, набуття досвіду практичної діяльності, розвиток здібностей та формування мотивації здобуття освіти протягом усього життя. Саме тому одним із вагомих напрямів удосконалення освітнього процесу у закладах вищої освіти, на наш погляд, є використання потенціалу акмеології. Представлено найбільш актуальні в межах дослідження визначення дефініцій акмеологія,акме, акмеологічний підхід та акмеологічний заклад освіти. |
Description: | Попович О. М. Акмеологічні основи удосконалення освітнього процесу у закладах вищої освіти / О. М. Попович // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». - Випуск 68. Том 2. 2024. - С. 128-131 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11463 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Acmeological_ foundations_ of_ improving_ the_ educational_ process_ in_ institutions_ of_ higher_ education.pdf | Акмеологічні основи удосконалення освітнього процесу у закладах вищої освіти | 704.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.