Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11464
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попович, Оксана Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Ющик, Людмила Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-14T09:09:17Z | - |
dc.date.available | 2024-06-14T09:09:17Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11464 | - |
dc.description | Попович О. М. Мотиваційна складова підготовки майбутніх вихователів до партнерської взаємодії з батьками дітей раннього віку / О. М. Попович, Л. В. Ющик // Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи. - 2024. - С. 66-77 | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті визначено та обґрунтовано необхідність партнерства між педагогами та батьками, що розглядається як пріоритетний напрямок освітньої діяльності вихователя закладу дошкільної освіти. Наголошено на тому, що підготовка майбутніх вихователів до встановлення партнерства з батьками дітей раннього віку є невід’ємною складовою успішного вирішення фахових завдань, формування спеціальних фахових компетентностей та програмових результатів навчання, які обумовлюють готовність майбутніх вихователів до організації взаємодії з батьками. Зазначено, що в наукових джерелах по різному трактуються поняття «партнерство» та «партнерська взаємодія», акцентована увага на використання у дефініції «партнерство» саме спільної роботи вихователя закладу дошкільної освіти та батьків дітей раннього віку. Розглянуто підходи вітчизняних та іноземних науковців до проблеми налагодження взаємин між вихователями та батьками дітей раннього віку, диференціації та класифікації, ролі батьків в освітній діяльності закладів дошкільної освіти. Визначено бар’єри, що перешкоджають встановленню та розвитку партнерських відносин між вихователями дітей раннього віку і батьками та шляхи їх подолання. Виокремлено ключові фактори ефективного партнерства у спільній освітній діяльності та вирішенні поточних освітніх завдань в закладі дошкільної освіти, адже при тісній взаємодії з педагогами знання та вміння батьків можуть значно поліпшити освітні результати своїх дітей | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі | uk_UA |
dc.subject | мотиваційна складова | uk_UA |
dc.subject | партнерство | uk_UA |
dc.subject | партнерська взаємодія | uk_UA |
dc.subject | батьки дітей раннього віку | uk_UA |
dc.title | Мотиваційна складова підготовки майбутніх вихователів до партнерської взаємодії з батьками дітей раннього віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_ motivational_ component_ of_ training.pdf | Мотиваційна складова підготовки майбутніх вихователів до партнерської взаємодії з батьками дітей раннього віку | 875.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.