Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11509
Titel: | Стратегії європейського досвіду у підготовці фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти |
Autoren: | Кас'яненко, Оксана Миколаївна |
Stichwörter: | європейського досвід учні з особливими освітніми потребами майбутні вчителі спеціалізоване втручання універсальний дизайн для інклюзивного навчання інклюзивно-педагогічний підхід інтеграції дітей з особливими освітніми потребами |
Erscheinungsdatum: | 2024 |
Herausgeber: | Мукачево: МДУ |
Zusammenfassung: | У статті розглядається проблема підготовки фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти. Мета роботи полягає в аналізі галузі інклюзивної освіти, у виділені проблемних моментів та специфіки у підготовці спеціалізованих фахівців на українському на європейському досвіді. Розкрито принципи універсального дизайну для інклюзивного навчання, які практикуються у країнах ЄС. Схарактеризовано специфіку застосування інклюзивно-педагогічного підхіду у традиційному навчанні. |
Beschreibung: | Кас’яненко, О. М. Стратегії європейського досвіду у підготовці фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти / О. М. Кас’яненко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С.92-98. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.). |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11509 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Strategies_of_European_experience_in_the_training_of_specialists_in_the_field_of_special_and_inclusive_education.pdf | Стратегії європейського досвіду у підготовці фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти | 803.9 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.