Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11509
Titel: Стратегії європейського досвіду у підготовці фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти
Autoren: Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Stichwörter: європейського досвід
учні з особливими освітніми потребами
майбутні вчителі
спеціалізоване втручання
універсальний дизайн для інклюзивного навчання
інклюзивно-педагогічний підхід
інтеграції дітей з особливими освітніми потребами
Erscheinungsdatum: 2024
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: У статті розглядається проблема підготовки фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти. Мета роботи полягає в аналізі галузі інклюзивної освіти, у виділені проблемних моментів та специфіки у підготовці спеціалізованих фахівців на українському на європейському досвіді. Розкрито принципи універсального дизайну для інклюзивного навчання, які практикуються у країнах ЄС. Схарактеризовано специфіку застосування інклюзивно-педагогічного підхіду у традиційному навчанні.
Beschreibung: Кас’яненко, О. М. Стратегії європейського досвіду у підготовці фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти / О. М. Кас’яненко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С.92-98. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11509
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Strategies_of_European_experience_in_the_training_of_specialists_in_the_field_of_special_and_inclusive_education.pdfСтратегії європейського досвіду у підготовці фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти803.9 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.