Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11517
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.contributor.author | Шпиток, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-26T11:48:58Z | - |
dc.date.available | 2024-06-26T11:48:58Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11517 | - |
dc.description | Розман І.І., Шпиток А.В. Значення текстотворчих умінь на уроках читання у початкових класах / Розман І.І., Шпиток А.В. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С.184-188. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.). | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкривається питання щодо значення текстотворчих умінь на уроках читання у молодших класах. Зазначено, що для результативності роботи з учнями потрібно використовуватии систему вправ для розвитку як усного, так і писемного мовлення. Зауважено, що компетентнісний підхід у вивченні української мови передбачає акцентуацію на розвиток ключових компетентностей початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | робота з текстом | uk_UA |
dc.subject | вміння | uk_UA |
dc.subject | розвиток мовлення | uk_UA |
dc.title | Значення текстотворчих умінь на уроках читання у початкових класах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_importance_of_text_creating_skills_in_reading_lessons_in_primary_grades.pdf | Значення текстотворчих умінь на уроках читання у початкових класах | 792.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.