Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11524
Назва: Цифрова компетентність вчителя
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Хома, Петро Петрович
Ключові слова: цифрова компетентність
цифрова компетентність вчителя
компоненти цифрової компетентності
навички цифрової компетентності
психологічні особливості навичок професійної компетентності
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено проблемі формування цифрової компетентність вчителя. Основні її компоненти є: планування та реалізація; оцінка та зворотній зв'язок; персоналізація; професійний розвиток; цифрова етика та безпека; інноваційність. Цифрова компетентність ґрунтується на навичках: технічних; інформаційних; комунікативних; педагогічних. Розуміння психологічних аспектів цих навичок допомагає вчителям успішно адаптуватися до цифрових інновацій.
Опис: Щербан Т.Д., Хома П.П. Цифрова компетентність вчителя / Щербан Т.Д., Хома П.П. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С. 273-280. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11524
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
TEACHER'S_DIGITAL.pdf1.09 MBЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.