Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11524
Назва: | Цифрова компетентність вчителя |
Автори: | Щербан, Тетяна Дмитрівна Хома, Петро Петрович |
Ключові слова: | цифрова компетентність цифрова компетентність вчителя компоненти цифрової компетентності навички цифрової компетентності психологічні особливості навичок професійної компетентності |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження присвячено проблемі формування цифрової компетентність вчителя. Основні її компоненти є: планування та реалізація; оцінка та зворотній зв'язок; персоналізація; професійний розвиток; цифрова етика та безпека; інноваційність. Цифрова компетентність ґрунтується на навичках: технічних; інформаційних; комунікативних; педагогічних. Розуміння психологічних аспектів цих навичок допомагає вчителям успішно адаптуватися до цифрових інновацій. |
Опис: | Щербан Т.Д., Хома П.П. Цифрова компетентність вчителя / Щербан Т.Д., Хома П.П. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С. 273-280. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11524 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
TEACHER'S_DIGITAL.pdf | 1.09 MB | ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.