Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11531
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьма-Качур, Марія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Гунько, І.В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-04T10:10:30Z | - |
dc.date.available | 2024-07-04T10:10:30Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11531 | - |
dc.description | Кузьма-Качур М.І., Гунько І.В. Проєкт як форма міжпредметної інтеграції при вивченні курсу "Я досліджую світ" / Кузьма-Качур М.І., Гунько І.В. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 21-25. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему міжпредметної інтеграції дослідницької діяльності у звʼязку з активним використанням проєктного методу в освітньому процесі початкової школи. Авторами зосереджено увагу на характеристиці сутності та особливостях організації міжпредметної інтеграції проектної діяльності у початковій школі; виділено передумови застосування міжпредметних проєктів в інтегрованому курсі «Я досліджую світ». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | здобувачі початкової освіти | uk_UA |
dc.subject | проєктна діяльність | uk_UA |
dc.subject | міжпредметна інтеграція | uk_UA |
dc.title | Проєкт як форма міжпредметної інтеграції при вивченні курсу "Я досліджую світ" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_project_as_a_form_of_interdisciplinary_integration_when_studying_the_course_I_explore_the_world.pdf | Проєкт як форма міжпредметної інтеграції при вивченні курсу "Я досліджую світ" | 807.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.