Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11533
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванова, Вікторія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Вакій, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-04T11:07:18Z | - |
dc.date.available | 2024-07-04T11:07:18Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11533 | - |
dc.description | Іванова В.В., Вакій А.В. Освітньо-розвивальний потенціал LEGO-технології у розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку / Іванова В.В., Вакій А.В. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 30-34. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню освітньо-розвивального потенціалу LEGOтехнологій у контексті розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку. Автори звертають увагу на важливість цього періоду у формуванні основних когнітивних навичок та розвитку дитячої особистості. Стаття визначає ключові аспекти використання LEGO-конструктора як інструменту для стимулювання фізичного, когнітивного, соціального та творчого розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна активність | uk_UA |
dc.subject | конструктивна діяльність | uk_UA |
dc.subject | Lego-технологія, дошкільник | uk_UA |
dc.title | Освітньо-розвивальний потенціал LEGO-технології у розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Peculiarities_of_the_organization_of_document_storage_in_state_archives.pdf | Особливості організації зберігання документів у державних архівах | 808.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.