Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11539
Название: | Педагогіка партнерства: сутність, принципи |
Авторы: | Молнар, Тетяна Іванівна Лемак, Т. В. |
Ключевые слова: | партнерство партнерська взаємодія педагогіка партнерства освітнє середовище початкова школа |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Мукачево: МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | У статті порушується проблема педагогіки партнерства, без якої неможливо уявити ефективну взаємодію учасників освітнього процесу. Окреслено принципи партнерської взаємодії «учень – вчитель – батьки». Акцентовано увагу на тому, що інтеграція батьків в освітній процес – важлива умова для успішного навчання, розвитку й виховання молодших школярів, тому заклади освіти мають створити всі умови для залучення сім’ї до супроводу учня в освітньому процесі. |
Описание: | Лемак, Т. В. Педагогіка партнерства: сутність, принципи / Т. В. Лемак, Т. І. Молнар // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С.51-55. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11539 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedagogy_of_partnership_essence,_principles.pdf | Педагогіка партнерства: сутність, принципи | 798.61 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.