Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11626
Назва: Вплив інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП у загальноосвітніх школах України
Автори: Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Ключові слова: інклюзивне навчання
освітній простір
соціалізація
обмежені можливості здоров’я
середня освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сучасні педагогічні тенденції характеризуються орієнтацією передусім на формування цілісної світоглядної картини, а не надання окремих предметних знань. По-друге, загальносвітові гуманістичні тенденції зумовлюють підвищену увагу до проблем інклюзії як запоруки можливості рівного доступу громадян до соціальних благ. Аналіз наукових досліджень за означеною проблемою дозволив диференціювати їх за двома напрямами: 1) поняття та сутність інтегрованого навчання; 2) принципи та характерні особливості соціальної адаптації дітей з ООП. Було виявлено, що наявні дослідження мають здебільшого теоретичний або теоретико-методологічний характер. Публікацій, присвячених емпіричному дослідженню впливу інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП, не знайдено.
Опис: Кас'яненко О.М. Вплив інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП у загальноосвітніх школах України // Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 75, том 1, 2024. С.316-321
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11626
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE_IMPACT_OF_INTEGRATED.pdfВПЛИВ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ НА СОЦІАЛЬНУ АДАПТАЦІЮ ДІТЕЙ З ООП У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ УКРАЇНИ825.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.